Chiara is a passionate, Utopian and revolutionary youngster who hides her true identity as a member of the Italian Red Brigades in the late 70s. At first sight she is a normal girl who moves into a new flat with her boyfriend. However, her friend Enzo starts to suspect that not all is what it seems. One of Marco Bellocchio's outstanding takes on Italy's political and criminal fabric.