On Falling tells the story of Aurora, a Portuguese warehouse picker working in a vast fulfilment centre in Scotland. Trapped between the confines of her workplace and the solitude of her flat-share, Aurora seeks to resist the loneliness, alienation and ensuing small talk which begin to threaten her sense of self. Set against a landscape dominated by an algorithm-driven gig economy, designed to keep us apart, On Falling explores the silent, vital struggle to find meaning and connection.