BIMErekin lankidetzan antolatutako hizketaldi honetan, Antón Álvarezek (C. Tangana) −New Directors sailari hasiera emango dionak zuzendu duen lehen film luzearekin, La guitarra flamenca de Yerai Cortés izenekoarekin−, musikak zineman (eta alderantziz) duen eraginaz eta soinu- eta musika-unibertso osoa eratzeko sormen-prozesuaz hitz egingo digu Harto Rodríguezekin eta Yerai Cortés berarekin (filmeko musikaren egileak biak Álvarezekin batera).
Yerai Cortés (Alacant, 1995) flamenkoa lurralde aztoragarri eta kitzikagarrietara eramaten ari diren artisten belaunaldi berri horretakoa da. Gaztea izan arren, ibilbide oparoa egin du, eta, horren ondorioz, hainbat generotako artistekin kolaboratu du: flamenkoaren berritzaile eta urratzaileekin, Judeline, Ralphie Choo edo C. Tangana bezalako latitude desberdinetako musikariekin, eta Sin cantar ni afinar bira mitikoan lagundu dio. Tradizioari eta etorkizunari berdin begiratzen dion proposamen batekin dator Yerai Cortes, beti bere gitarrarekin, flamenkoaren inguruko topiko guztiak gezurtatu eta bere mugak berriz definitzera.
Javier "Harto" Rodríguez Alcorconeko (Madril) musikaria, ekoizlea eta soinu-ingeniaria da, eta ibilbide luzea egin du hainbat musika-generotan. Grammy latino bat irabazi zuen C.Tanganako El Madrileño ingeniaritzan egindako lanagatik, eta estudioan zein zuzenean Kase O, Kiko Veneno, Sidonie, Rels B edo C.Tangana bezalako artista desberdinekin lan egin du.