Oinez nindoala, baratzetan dauden eserlekuei erreparatu nien. Zaintzen dituztenak noiz eseriko zain. Bakoitzak bere izaera propioa dauka, bere forma, bere egoteko era. Zaintzaren ingurukoei buruz ari direla ematen du. Elkarri entzunda, ideia, tresna, arazo eta ekintzak partekatzen dituzte.