Napoli eta Caserta probintzietako biztanleek mafiak ezarritako arauak bete behar dituzte. Bost istorio nahasten dira agertoki bortitz honetan; gezurrezkoa dirudien mundu erreal eta krudel batean girotua. Roberto Savianoren izen bereko eleberrian funtsatua, Camorra napolitarraren kontakizun garratz honek Epaimahaiaren Sari Nagusia lortu zuen 2008ko Cannesko zinema-jaialdian. Zuzendariaren mozketa berria, 4K formatuan birmasterizatua.