Democrazia Cristiana alderdiko presidente Aldo Mororen bahiketa eta hilketa −1978ko martxoan gertatua, Brigada Gorrien eskutik− berregiten duen filma; Gian Maria Volonték egiten du Enrico Berlinguer buru zuen fakzio komunistarekin aliantza bat ezartzen saiatu zen politikariaren rola.