Italiako polizia-film bortitzentzat hartutako lan honetako protagonista gaizkile sadiko eta gaizbera bat da: edonor hiltzen du nahi duena lortzeko. Funtsezko titulua Tomas Milianek generoan izandako ibilbidea. Henry Silvak −genero honetako filmetan maiz hiltzaile-rola duenak−, polizia-komisarioaren papera egiten du. Ingelesezko izenburua sendoa da pertsonaia nagusiari dagokionez: Almost Human (Ia Gizakia).