Talde antolatu batek epaitu ezin izan ziren gaizkileak hiltzen ditu eta Bertone komisarioari dagokio mendekatzaile talde hori aurkitzea. Justiziaren konbentzio eta mugei buruzko azterketa egokia, Hollywooden filmatuta egonik gai horri heltzen dioten hainbat pelikularen aldi berean sortua. Zuzendari onenaren Zilarrezko Maskorra Donostian 1972an.