Itxuraz, Cavallero enpresaburu errespetagarri, katoliko eta kontserbadorea da. Alabaina, lapur-banda batean dihardu hiru lagunekin batera. Banku-lapurretak egiten dituzte laurok Italiako hainbat hiritan. Milango azpimundu kriminalaren ikerketa bat, Cavalleroren taldeak 60ko hamarkadaren bigarren erdian gauzatutako lapurreta eta hilketetan oinarritua.