Milanen lan egiten duen eta bizi den siziliar zintzo bat bere jaioterrian dago oporretan, eta bere enpresako zuzendariak aprobetxatu egingo du egoera hori tokiko mafiaburuari pakete bat bidaltzeko. Hortatik aurrera, Alberto Sordik antzeztutako pertsonaia krimen antolatuaren negozioetan inplikatuta egongo da. Urrezko Maskorra 1963ko Donostia Zinemaldian.