Eraikin bereko bi bizitokitan lapurreta eta hilketa bana jazo dira. Kasuaren ardura duen komisarioa (filmaren zuzendari Pietro Germik berak antzeztua) hein handiagoan edo txikiagoan inplikatutako pertsona guztien miseriak azalduz joango da. Germiren filmik adierazgarrienetako bat.