Elkarrizketa honekin, Zinemaldiak, Euskal Aktoreen Batasunarekin batera, antzezpenaren industriak gaur egun dituen erronketan jarri nahi du arreta: aktoreak influencerrekin ordezkatzea, sare sozialetan duten jarraitzaile kopuruaren arabera kontratatzea, aktore naturalak bilatzea, adimen artifizialak lan-prozesuetan izan dezakeen eragina, etab.
2023ko ekainaz geroztik, EABko (Euskal Aktoreen Batasuna/Unión de actores y actrices vascas) idazkari nagusia da. Nafarroan jaioa, aktorea, historian lizentziatua eta alaba baten ama da. Irakaskuntza Ertainetako irakaslea eta bi ikastetxetako zuzendaria ere izan da.
Eva Leirak eta Yolanda Serranok 2002an batu zuten beren bizitza profesionala, eta Manuel Martín Cuencak zuzendutako La flaqueza del bolchevique filmaren castingaz arduratu ziren. Urte berean, Carlos Saurak El séptimo día pelikulan lan egiteko eskatu zien.
Harrezkero, Espainiako zinemagileek lan egiteko gehien eskatzen dieten casting-zuzendariak dira Eva eta Yolanda.
Azken 18 urteotan 100 film baino gehiagoren arduradunak izan dira, Espainiako ekoizpen zinematografiko garrantzitsuenetan parte hartu dute, eta nazioarteko koprodukzioetan hainbat zuzendari ospetsurekin egin izan dute lan (Alejando González Iñárritu, Asghar Farhadi, Steven Soderbergh, Ken Loach, Jim Jarmusch, etab.).
Sara Mora Garcia zuzenbidean lizentziaduna da Madrilgo Unibertsitate Autonomoan. UAMeko eta FAAEEko aholkulari juridikoa izan da, eta, gaur egun, CONARTE, UARM eta AAAGko aholkulari juridikoa da. Hizlari izan da Kultura Azpibatzordearen aurrean, Artistaren Estatutuaren gomendioak egiteko, eta gomendio horiek garatzeko lantaldeetan eta sektoreko negoziazio kolektiboan parte hartzen du.