It is the start of summer and the city of Buenos Aires is going through a severe socioeconomic crisis. Bego (11) navigates the typical challenges of uncertain times. Her parents decide to send her to a public summer holiday camp, where she is forced to realise her financial limitations compared to her friends. As she doesn't like going, she discovers that she can change realities by shifting, a viral technique on TikTok. But when everyone around her starts to faint and fall ill, Bego realises that things are more complicated than a simple online trend.