France, 1870. Rosalie isn't like other young girls. She is hiding a big secret. Ever since birth her body and face have been covered with hair and she is forced to conceal it to avoid rejection. She is what's called a bearded woman. But she had never wanted to become a fairground attraction. One day, the owner of a café drowning in debt decides to marry her for the dowry, with no inkling of her secret. But Rosalie is tired of hiding and wants to be seen as a woman even if she is different. What will her husband think when he finds out the truth?