A love story between a doctor and a nurse amidst the explosions of a battlefield. Sakura is a nurse at a field hospital who is assaulted by a sick soldier and is willing to "comfort" wounded soldiers if she feels it is necessary. A shocking anti-war film about male sexuality, female devotion, and the misery of the battlefield.