Nowhere to go but everywhere follows the extraordinary journey of Yasuo Takamatsu as he searches for his wife in the same ocean that stole her from him. After the 2011 tsunami that ravaged Northern Japan, Yasuo discovers his wife's mangled pink cellphone with a text message that never reached him. "I want to come home". This message, seemingly from the grave, propels Yasuo on his life mission. To find her and bring her home.