A couple of models are invited on a luxury cruise. When the yacht sinks they find themselves marooned on a desert island with a group of billionaires and one of the ship’s cleaners. In the struggle for survival, the old hierarchies are suddenly flipped upside down as the housekeeper is the only one who knows how to fish.