Nowhere to go but everywhere Yasuo Takamatsuren bidaia harrigarriari buruzkoa da, gizona emaztearen bila dagoela, kendu zion ozeano berean. 2011n Japonia iparraldea suntsitu zuen tsunamiaren ondoren, Yasuok emaztearen telefono mugikor arrosa suntsitua aurkitu zuen, inoiz jaso ez zuen mezu batekin: "Etxera nahi dut joan". Mezu horrek, itxuraz hilobitik bidaliak, bere bizitzako misioari ekitera bultzatuko du Yasuo. Emaztea aurkitu eta etxera ekartzea.