Mendiko herri batean, zerutik harri bat erori eta bi lagun haren bila aterako dira. Solasean emango dute ibilaldia, hil zitzaien lagun bat gogoratu, barre egin, eztabaidatu eta beste bilatzaile batzuk aurkituko dituzte. Ibilbidean olerkiak irakurtzen dira, olerkiak entzuten dira, poesia haizean sentitzen da. Egunaren hasieratik argia desagertu arte. Agur bat edo gehiago, baita topaketak eta promesak ere. Adiskidetasunari, neguko paisaiei eta poesiari –alferrikakoa baina, aldi berean, beharrezkoa– buruzko filma.