Canan hiri txiki bateko abokatu kriminalista da; epaitegietan ematen ditu egunak, eta ospitalean gauak, ama zaintzen. Cananek defendatzen duen gaizkile bati epaia emango zaioneko egunean gertatzen da filma. Akusatuaren sinesgarritasunak hobera egingo du prozesuan zehar. Cananek bere amaren, epailearen eta akusatuaren bizitzetan eragina izango duen hautu moral bat egin beharko du.