Sashak gas naturaleko enpresa baterako egiten du lan. Bere emazteak uste baino bi hilabete lehenago erditzen duenean, Sashak dirua lortu beharko du haur goiztiarra salbatzeko. Halaz ere, ez ditu eroskeriak onartu nahi, eta arriskuan jarriko du bere lanpostua horrek, lankideekin tirabirak sortzeaz gain. Emazteak ez du ulertuko eta Sashak krisia izango du. Eliza batean galdara jartzeko enkargatzen diotenean, ohartuko da horman margotutako ikono bat txikitu beharko duela. Sasha ikonoa salbatzen saiatuko da, baina sistema perbertitu beharko du.