Yovo naturarekin harmonian bizi da Danubio ibaiaren ertzean. Etxearen ondoko uhartean basurde basati bat giltzapetu dute itxitura batean, eta animalia sakrifikatu egingo dute eroskeriaren zenbateko baten truke. Atzerriko inbertitzaile itzaltsu bat Yovoren herrira iritsiko da, oso erradioaktibitate handiko hondakinen biltegi bat baimentzeko. Basurdea uste baino indartsu eta oldarkorragoa da, eta ehiza-txakurrak hilko ditu. Ehizaldiarekin jarraitzeko aukera bakarra Yovoren txakurrak –oso ondo hezita dagoenak– parte hartzea da.