Bere izenak adierazten duen bezala, Jeong-sunek bizimodu ordenatua eta jokabide apala dauzka, elikagaien fabrika batean lan egiten duen arren. Young-soo lankidea beregana hurbilduko da. Elkar ezagutzen duten bitartean, ezkutuko harreman bat hasiko dute. Gizonak, bere mugikorraren kamera erabiliz, ohean argazki intimoak aterako dizkio. Bat-batean, besteak ezegoki begiratzen hasiko zaizkio.