Antonio eta Nikola lagun minak, bizilagunak eta pirotekniaren eta telefono mugikorren zaleak dira. Beren familiak haserre egon dira hainbat urtez konponbide erraza daukan arazo batengatik: goiko etxetik behekora isurtzen den ura. Pubertaroan sartzear dauden mutilen adiskidetasuna arriskuan jarriko da Eguberrietan, familiek sekretu eta interes askoz ere arriskutsuagoak ezagutuko dituztenean, eta urak lortuko duenean helduen gorrotoa haurrei kutsatzea. Egilearen lehen lana.