Moldavia, 90eko hamarkadako hasiera. Dimak traktore-gidari moduan lan egiten du, baina Transnistriako mugako gerran parte hartzeko izena eman nahi du. Vasea Afganistango gerrako beteranoak bat egingo du berarekin. Fronterako bidean, kiskalitako gorpu bat aurkituko dute. Agintariek ez diete jaramonik egingo eta ez diete identifikatzen lagunduko. Dimak eta Vaseak erabakiko dute erritu kristauari jarraikiz lurperatzea, baina, hortik gutxira, bidaia aldrebes batean abiatuko dira hilotzarekin, horren nortasuna ezagutzeko. Opera prima.