Carlos Boyero zinema espainiarreko figurarik jarraitu eta beldurgarrienetako bat da. Polemikaren atzetik dabil duela berrogei urte baino gehiago bere lehen artikulua argitaratu zuenez geroztik, inoiz ez baita atera eztabaidaren erdi-erditik. Amaitzen ari den garai baten azken ordezkaria ote da? Sare sozialek kritikarien eragin tradizionalarekin amaitu al dute? Hain polemikoa den figura horren ibilbide eta nortasunetik abiatuta, El crítico filmak, gainera, kritika zinematografikoaren generoak Espainian bizi dituen aldaketa handiei buruzko hausnarketa pizteko xedea du.