Emakume batekin ezkondu eta harekin zoriontsu bizi dela, harrobi batean lanean ari den gizon batek istripu bat izango du leherketa baten ondorioz. Aurpegia desitxuratuta geratuko zaio eta maskara bat erabili beharko du...