Konde bat eta bere alaba Aubanel gaztelu ederrean bizi dira. Basailu guztiek maitasuna diote kondesa gazte, eder eta bihozberari, baina amaorde eta ahizpaordeak, aitzitik, tratu txarrak ematen dizkiote. Morroietako batek esklabotzatik askatuko du neska, azti batek eta Ulises katuak lagunduta.