María Garcíak, Jaliscoko tekila fabrika baten oinordekoak, bere negozioari eutsi nahi dio atzerriko korporazioak nagusi diren merkatu batean. Bere egoera okertzen ari den bitartean, Rafa bere administratzaile berriarengana hurbiltzen ari da. Izurrite luze batek eta ustekabeko uholde batek kalte konponezinak eragiten dituztenean, emakumeak ahal duen guztia egin beharko du bere komunitatearen aberastasun- eta harrotasun-iturri nagusia salbatzeko.