Fipresci Sari Nagusia
Yusuke Kafuku antzerki-aktore eta -zuzendariak, bere iraganari aurre egin ezinik, Hiroshimako antzerki-jaialdi batean Osaba Vania lana zuzentzeko ataza onartu du. Han Misaki ezagutuko du, gizonaren txofer izango den gazte barnerakoi bat. Joan-etorrietan, elkarri aitorpenak egin eta bien bizitza misteriotsuen sekretuak argitzen hasiko dira.