Maxime eta Stéphane adiskideek elkarrekin egiten dute lan hari-instrumentuen fabrikazio-tailer lasai batean. Maxime biolin-jotzaile batekin maiteminduko da, Camillerekin. Stéphaneren nortasunak harritu eta amorratu egiten du Camille, gizonak ez baitu inolako sentimendurik erakusten. Harreman konplexua ezarriko da hiruren artean.