Marie 40 urteko emakume dibortziatua da eta seme nerabe bat du. Bere bikotekide berriak haurdun utzi duela konturatzean, gizona utzi eta abortatzea erabakiko du. Behin batean, lagun baten senarra lanik gabe geratu eta Mariek hari laguntzeko eskatuko dio senar ohiari.