A group of childhood friends have rented a country house for a hen night. But the years have taken their toll and despite the very strong ties between them, nothing is what it used to be; or maybe it is... What was initially going to be a mad weekend will become a little crazier if possible; dirty linen, things they never said to one another, confessions, alcohol, drugs and a beehive. They say that in the animal kingdom the bees are the beings that communicate best. And apparently they do it by dancing...