Emi, a schoolteacher, finds her reputation under threat after a personal sex tape is uploaded onto the internet. Forced to meet the parents demanding her dismissal, Emi refuses to surrender. It's a film in three loosely connected parts: a walk in the city of Bucharest, then a playful essay on obscenities, all culminating, in the third part, in an incendiary comical confrontation.