Burdened with Yugoslavia's rise and fall, an old editor in chief sticks to the state-owned publishing houses and bookstores that were once brilliant but are now on the verge of collapse. A young curator tries to use daily objects from old Yugoslavia to explore how the old way of life sustains life today. This is an Odysseus tour of the cultural heritage of Belgrade. A traveling Chinese writer passes through the area and sees the lives of the two characters from an outsider's perspective. The film records what she sees, feels, and her pain. Though mountains and streams separated them, they face each other spiritually.