One day, teenager Magda offers her expensive necklace to a sick child in the hospital she volunteers for. Her father is certain she is lying again, and when Magda proves her innocence, he is ashamed and guilty but also incapable of admitting he was wrong. Their relationship is broken and in chaos, and past decisions have irreversible consequences.