The fire dragons and the gourmet dragons decide to go on holiday together to strengthen the friendship between the two tribes. But little fire dragon Coconut and gourmet dragon Oscar are desperate because their best friend, porcupine Matilda, isn't allowed to come along with them as she's not a dragon.