Like the Earth, our interior is composed of different strata, which forge our identity and tell our life story. What circumstances intervene in this process and make us become who we are today? Six trans women travel to a small town in León where they will explore unusual landscapes, as well as the ins and outs of their own personalities. Looking for answers to what connects them as a group, they will learn to deal with their differences. An engaging and entertaining story about empathy, individuality and the need to belong. An X-ray set in the present, which looks back into the past and projects itself into the future, celebrating the extraordinary possibility of being unique and unrepeatable.