Sina makes her way to the coast to help her friend Greta with the sale of her summer house. Greta lost her only son less than a year ago in that sea and needs her help. As they pack everything up and get ready to hand over the key, Bruno, Greta’s husband, claims to have seen something that confirms the local rumours referring to sightings of a strange creature.