Aktore ez-profesionalez osatutako talde batek hainbat zentzumen-ariketa egiten ditu, besteak beste, elkarrizketa telepatikoak, begiak estalita paseatzea eta plein air marrazkiak Euskal Herriko itsas paisaietan eta mendietan. Horrela, konfinamenduaren ondoko baldintzek markatutako errealitatea ukitu nahia eta han egon nahia jartzen dute martxan.