Bi ama-seme uharte urrun batean bizi dira, etxe batean sartuta. Han, pertsonaien bizien bi etapa (gaztaroa eta heldutasuna) lotzen dira eta, hala, euren lotura ahul baina suntsiezinak finkatzen dira.