María García Altos de Jalisco eskualdeko tekila-fabrika tradizional baten oinordekoa da, eta fabrika iraunarazten saiatzen ari da, merkatuan geroz eta nagusiagoak baitira atzerriko korporazioak. Maríak Rafaela kontratatuko du, eta dituen krisi anitzetatik bizirik irauteko itxaropenak berpiztuko dizkio administratzaile berriak enpresaburuari. Izurriteak eta uholde batek Maríaren agabe-plantazio txikia erremediorik gabe suntsitzen dutenean, Maríak negozioa −eta nortasunaren zati bat− itotzen saiatzen ari zaion atzerriko presioaren aurka erreakzionatu beharko du.