Nikaraguako hiriburuko zabortegi handi bat, beti lainoz betea, María irudimen handiko neskato bereziaren etxea da. Amarekin −Lilibeth− bizi da, eta txakur bat eta txakurkumeak dituzte, saltzear daudenak. Maríak nahi gabe pozoituko ditu txakurtxoak, eta Lilibethek alaba birziklatze-instalazio batean uztea erabakiko du, non beste haur batzuekin batera lan egitera behartzen duten María. Zigorraren ondoren, neskatoa bakardadean murgilduko da, eta bakardade hori laster sumin bihurtuko zaio. Oso jakinduria bereziko haur gaixo eta leial bat ezagutuko du, Tadeo, eta adiskide bihurtuko dira biak. Maríak ametsak baliatuko ditu pairatutako abandonuari aurre egin eta gertatutakoa ulertzen saiatzeko.