Graduatu zenetik hamahiru urte igaro direla, Tsitsik bere ikaskide ohiekin bilera bat antolatuko du, hasiera batean agidanez erabat bakuna zen arrazoi batekin: ikasketak amaitu zituztenetik ez dute elkar ikusi, eta elkartzeko aitzakia institutuko egunak gogoratzea eta trago batzuk hartzea da. Tsitsik, ordea, benetako arrazoi bat du ezkutuan: Guga zigortu nahi du, ikaskide guztiak sufriarazi baitzituen. Ikaskide ohi batzuk institutuan elkartuko dira edan eta hitz egiteko, eta, orduak igaro ahala, Tsitsi mozkortu eta bere misioa betetzen saiatuko da.