Carlos Juana neskalagunari bisita egitera joan zaio lantokira, osasun metaleko egoitza batera. Han, zuzendariak iloba −harpa jotzearekin obsesionatuta− eta erizain bat −Carlosek esandakoa hitzez hitz errepikatzen duena− aurkeztuko dizkio. Egoitzan ezer ez da dirudiena.