Las huellas de elBulli ikuspegi poliedriko bat da, eta agerian uzten digu Ferran Adriàren ibilbideak nola eragin duen ‒eta eragiten jarraitzen duen‒, gastronomiaren munduan ez ezik, beste diziplina askoren sortzaileengan eta, oro har, iruditeria kolektiboan ere. 2021eko uztailean hamar urte bete dira munduko gastronomia betiko aldatu zuen ElBulli jatetxea itxi zutenetik. Ferran eta bere taldeak utzitako arrastoak ‒bizirik dirautenak‒ marrazteko unea iritsi da. Askorentzat adierazgarria izango da jakitea egungo kultura gastronomikoaren berezko zenbat gauza atera diren Girona probintziako kala urrun batean ezkutatutako etxe hartatik.