Fraser has just moved to an American military base in Veneto. This is where he meets Caitlin, a girl his age. Both are experiencing confusion over their sexual and gender identities. They grow close, help one another out and end up pretending to be in a relationship to avoid pressure from their peers and the outside world. While Caitlin rejects a feminine side she wants no part of and which generates a void between her and her father, Fraser develops a crush for an older guy, Jonathan, who works with his mother Sarah. Their first experiences of love will have an explosive effect on their lives.