Lionel Frost, a researcher dedicated to myths and monsters, discovers a strange and gentle creature, the last of its kind, whom he calls Mr. Link. Together with Mr. Frost, Mr. Link will embark on an exciting and entertaining trip to find his long-gone cousins, the Yeti. They will have the help of Adelina Fortnight, a brave adventurer who has the only known map with the location of the Yeti. Together they will face all kinds of dangers to reach their destination.