Celia, an 11 year-old girl, studies at a nuns school in Zaragoza and lives with her mother. Brisa, a new schoolmate recently arrived from Barcelona, pushes her towards a new stage in her life: adolescence. On this voyage, in the Spain of the Expo and the Olympics of ’92, Celia discovers that life is made up of many truths and some lies.