Uda amaierako goiz batean, Wrangelkiez auzoan, Berlinen, Elpik, emakume gazte greziar batek, aspaldian ikusi gabeko lagun baten deia jasoko du. Egunak aurrera egin ahala, Elpi adiskide horrekin berriz elkartzeko irrikaz egongo da bizilagunekin bizitzarekin gurutzatzen dela. Bizilagunek zerbaitera biziki itzuli nahi dutela hautematen da. Baina nora, zertara eta norengana?